Dyskietka

Autor: Przemek (po_at_popnet.WYTNIJTO.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 15:09:03 MET DST

Witam!

Bardzo prosze o porade w sprawie mozliwosci odzyskania danych z dyskietki...
Chodzi o archiwum programu do prowadzenia ksiegowosci w firmie - jest w tym
programie opcja archiwizacji (archiwum jest kompresowane i "upychane" na
dyskietkach). Teraz nadeszla koniecznosc skorzystania z takiego archiwum i
okazalo sie, ze nie da sie odczytac jednego z plikow archiwum (Norton
Utilities "uswiadomil" mnie, ze jest to po prostu Bad Sector).

Mam pytanie, czy dane zawarte na tej dyskietce da sie odratowac?
Bardzo mi na tym zalezy, w mozliwie szybkim czasie...

Przepraszam tez, jezeli trafilem na zle grupy, mam nadzieje, ze tak nie
jest.

Pozdrawiam,
Przemek