Re: padnieta plyta glowna

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 18:22:04 MET DST

huberts <huberts_at_go2.pl> wrote:
> Jest możliwośc sprawdzenia czy BIOS został WYCZYSZCZONY PRZEZ WIRUSa czy
> też nie, mianowicie za pomocą programatora można odczytac zawartość biosu.
> Jeśli przeczyta i nie zgłosi błedu tzn., że BIOSu żaden wirus nie
> wyczyścił, i należy szukać innej przyczyny.

Przeciez pamieci nie da sie tak ot zniszczyc programowo (ze niby wskazywalby
jakis blad)... Programator odczyta to, co rzeczywiscie jest na kosci; jezeli
jest to bios (dobry program do obslugi programatora ma mozliwosc porownania
2 plikow) to OK, jezeli jakies smieci, to rzeczywiscie cos tego FLASH-a
skasowalo.

[ciach jakies starocie]
Ludzie, robcie chociaz malutkie ciecia w tym, co wysylacie ! (czy czas
polaczenia modemowego nie jest juz taki wazny?!? Ja mam stale, ale sa tez
inni)

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku