Re: UPS

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 14:43:14 MET DST

rafal_at_orion.universe.net (Rafal Bisingier) writes:

> Ale Twój ma 2kVA, a tamten 300VA. Jak na taki słabiutki UPS
> te 5 minut to i tak niezły wyczyn. Tego typu UPSy są zwykle
> "trzeciej kategorii" i zdarza się, że przy pełnym obciążeniu
> wytrzymują tylo 2 min (!)

Ale moj obciazenie tez ma odpowiednio wieksze.

Ale nie wiem, nie mam tych nowych+tanich+malych UPSow. Kiedys
takie male wytrzymywaly jednak wiecej, przynajmniej z 10-15 minut
przy obciazeniu takim jak ich zastosowanie (czyli np. desktopowy
UPS z desktopem, poboru mocy nigdy nie mierzylem).

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator