Odp: Asf na słabym sprzęcie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 09:26:56 MET DST

Użytkownik Kamil Zacharjasz <kamil_z_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al7vhsgitnfgul9gs4ru4m6n1u62jauk32_at_4ax.com...
> Witam wszystkich,
>
> Chciałbym szanownych grupowiczów prosić o radę jak usprawnić komputer
> ( Pentium 200, 32MB RAM) aby nie mieć problemów z odtwarzaniem plików w
> formacie asf.
> Tak sobie myślę o dokupieniu dekodera sprzętowego, a może to karta
> graficzna (moja to ATI mach64 2MB)?
> Bardzo bym prosił o radę.
>
> Pozdrowienia
> --
> Kamil
Cze !
jeśli winka masz 98 to od razu radze 64 RAM - nie tylko do odtwarzania tych
plików
nie piszesz jakie to problemy ale myślę że ATI mach64 z 2 MB to stanowczo za
mało - wiem co to za karta i jak dawno temu swięciła triumfy ( ponad S3
Trio ) jaśli lubisz ATI to przejdz chociaż na jakieś Rage ( Xpert 2000
8MB - mam w pracy i jest ok na codzień) powinno być dobże problemem może być
brak AGP wtedy szukaj jakiś starszych ale min 4 MB ( np. Diammond Stealth
220 na Rendition Variette 2000 czy jakoś tak też była niezła w swoich
czasach ale PCI )

pozdr Rafał