Problem z dyskiem (HDD).

Autor: Bartek99 (bartek99_at_go2.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 23:01:06 MET DST

Witam
Mam problem z dyskiem. Komputer uruchamia się tylko z dyskietki systemowej
bo dysk nie ma żadnych danych itd. Ale kiedy napisałem C: to piawiło się że
nie ma takiego dysku. Hmmmmmm próbowałem fdiskiem utworzyc podstawową
partycje ale nic z tego. Sformatowałem dysk pod BIOSEM bo inaczej sie nie
dało bo nie było żadnej "literki" i nie dało się jej utworzyć. I po
sformatowaniu w BIOS_ie nadal tak jest kiedy chce utworzyć partycje
postawową to pisze że po uruchomieniu komputera bedzie wszystko ok.
Komputerek resetuje i dysku C nie ma :-((( Nie wiem czy ja Coś źle robie czy
po prostu dysk jest popsuty.
Bardzo PILNE i proszę o pomoc
Proszę przesyłać na priva jeśli to możliwe.

--
Pozdrawiam
Bartek