Re: Schemat kabla SCSI I.

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 17:19:02 MET DST

Eugeniusz Rink <slot_at_kki.net.pl> wrote:
> Czy ktos posiada schemat kabla SCSI I lub
> moglby mi podac strony WWW gdzie takowy schemat
> sie znajduje???

Nie wiem, czy tam bedzie (jak pobieznie patrzalem, to nie bylo), ale mozesz
"glebiej" poszukac:
http://www.sonic.net/~alanwall/hwb/hwb.html

> Posiadam skaner ktory pracuje na takowym kablu
> lecz posialem gdzies kabel....

Mozliwe, ze to jest specyficzny kabel tylko dla tego skanera. Mozesz napisac
do supportu firmy (o ile wczesniej nie znajdziesz schematu), zeby ci
pomogli.

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku