Re: zanik koloru

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 16:38:39 MET DST

ETC <ETC_at_interia.pl> wrote:
> Mam (m.inn.:) jeden monitor "firmy" YAKUMO w którym po włączeniu, brak
> jednego koloru (czerwonego).
[ciach]
> Chyba coś nie łączy w środku, bo kable sprawdzone, ale jeden mój kolega
> twierdzi, że wypala się katoda w lampie kineskopu, i jak stuknę to wylatują
> z niej resztki elektronów ;o))

Jezeli by sie wypalala jedna elektroda, to taki zanik koloru powinien byc na
stale. Na moj rozum, to raczej cos nie laczy. Wylacz z gniazdka (wczesniej
nie uzywaj monitora, bo w kondensatorach moze sie zmagazynowac troche
energii i moze niezle pieprznac), i jak sa te bolce na koncu tuby, to to
troche poruszaj, albo wpusc tam jakiegos preparatu polepszajacego
przewodnosc, jak da sie zdjac to to z szyjki, to mozesz te igly na szyjce
potraktowac papierem sciernym, rob wszystko, zeby to sie dobrze trzymalo i
dobrze przewodzilo. Ale i tak pewnie nie pomorze...

> --
[ciach sygnaturka]

Czlowieku zrob cos z tym !!! Twoja sygnaturka byla tak wielka, jak sam
list...

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku