Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Anna Pazura (bbq_at_free.net.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 15:46:48 MET DST

+ Co czlowiek to inne doswiadczenia i inna historia......

Byc moze. Wiekszosc moich tamtejszych znajomych, ktorzy nie byli
rodowitymi amerykanami byli tego samego zdania...

+ Przykro mi, ze nie udalo Ci sie spotkac tam nikogo innego tylko
+ "cwiercinteligentow".

byli tez polinteligenci i normalni ludzie. ale oni byli z Europy,
ew. Azji.

+ Gratuluje Ci wytrwania az 10 lat miedzy "potwornie glupimi" Amerykanami.

Potwornie, to malo powiedziane. To jest banda absolutnych debili. W kazdym
tego slowa znaczeniu... Gowno wiedza, gowna jedza, gowno
ogladaja, gowno robia, jak mawial moj maz.Naprawde zaluje, ze dalam sie
namowic na ten wyjazd (kontrakt).

--
pozdrawiam,
Ania