Odp: nagrywanie na Philipsie

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 01:30:31 MET DST

Użytkownik igoR <igs_at_graphic-designer.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FSfS4.47373$O4.985507_at_news.tpnet.pl...

> "P. Madej" <madej9p_at_wizard.ae.krakow.pl> wrote in message
> bo
>
> ciekawe czy po przeliczeniu na plytki dobre/zepsute
> dalej oplaca ci sie kupowac najtansze ?
> Verbatim, TDK - nagrywaja sie doskonale
> w ciagu ostatnich 3 mies. 1-CD stracony z powodu...braku zasilania
> (UPS by tyle nie uciagnal :-)

IMO problem nie w nagrywaniu (moj Teac scsi nagra kazda plyte)
tylko odtwarzaniu. Od lat kieruje sie dewiza, ze "tanie rzeczy sa drogie";
nagrywajac komus np. skladanke muzyczna na dobrej plycie mam pewnosc, ze
ruszy u niego bez wzgledu na to jaki ma odtwarzacz! I w tym miejscu jestem
zmuszony do napisania czegos dobrego na temat f-my Philips - ich plyty sa
b.dobre, tak jak rowniez Sony, TDK i Verbatim.

--
CyboRKg