mp3 encoding - szybkość

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 08:25:29 MET DST

Właśnie, chodzi mi o szybkość encodowania wav do mp3. U mnie
(AMD 400MHz) idzie to, hmmmm, dość wolno - mniej więcej
minuta na minutę utworu (programik bladeenc - linux).
Niby wiem, że zasobożerne to jest, ale może są programiki, które
robią to szybciej/są optymalizowane pod mmx/3dnow.

Jak jest u Was, jakich programów używacie, mogą być pod linuxa
(najchętniej) lub windę.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk