Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 04:14:08 MET DST

Marcin Folek <kelof_at_home.com

> Np? Chyba kasa w zyciu to nie wszystko... Ja zamierzam skonczyc studia i
> pewnie wracam zaraz do pl, bo jakos nie bardzo mi przychodza do glowy
> jakies rzeczy ktore moge robic za oceanem, a nie moge robic w pl.. moze
> mnie oswiecisz???
Wlasnie, kasa to nie wszystko!
To po jaka cholere poniewierasz sie za oceanem u tych glupich i biednych
Amerykanow?

Jesli nie wiesz jakich rzeczy nie mozesz robic w Polsce, a ktore mozesz (bo
Cie np. stac na nie) za oceanem to znaczy, ze jestes jeszcze mlody albo juz
glupi.

> PS. Zawsze mozna sie zapytac, co robisz w takim razie na polskiej
> grupie:>
Jestem Polakiem, co nie?
Czy to znaczy, ze musze mowic, ze w Polsce jest super?

W.