Re: # Chcę wyemigrować z Polski na

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 03:27:08 MET DST

Madafaka wrote:
> Gratulacje z powodu dobrego samopoczucia. Uwazaj tylko, zebys sie nie
> przestal tak dobrze czuc jak Ci sie skonczy mozliwosc robienia roznych
> drobnych rzeczy, panie patrioto!
Np? Chyba kasa w zyciu to nie wszystko... Ja zamierzam skonczyc studia i
pewnie wracam zaraz do pl, bo jakos nie bardzo mi przychodza do glowy
jakies rzeczy ktore moge robic za oceanem, a nie moge robic w pl.. moze
mnie oswiecisz???
> W.
> PS. W Polsce jest super, ja sie zleje :-))
PS. Zawsze mozna sie zapytac, co robisz w takim razie na polskiej
grupie:>

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca