Ogonki zamiast nazw plkow

Autor: tb (jethro_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 14:01:41 MET DST

Witajcie!

Wczoraj wyslalem juz ta wiadomosc na grupe, ale jakos jej nie widze,
wiec robie to ponownie. Jesli niepotrzebnie to z gory przepraszam.
Ale do rzeczy.

Mam dwa dyski twarde. Na jednym mniejszym siedzi system, a na drugim
zrobilem sobie 2 partycje. I wszystko bylo ok, dopoki kilka dni temu
nie zobaczylem na tym drugim dysku jakichs ogonkow, zamiast nazw plikow
i katalogow. Cos w stylu : $|;_&@!|
Oczywiscie wszystkie dane bezpowrotnie przepadly. Probowalem ratowac
sytuacje Norton disk doktorem. Niestety bezskutecznie. Program wywalal
mi komuniukat, ze partycje nie sa dosowskie czy cos takiego. Kompletnie
nie wiedzialem co sie stalo. Ale ponownie sformatowalem dysk, zalozylem
partycje i przez jakies 3 dni wszystko bylo ok. Jednakze dzisiaj znowu
to sie stalo i moj niepokoj wzrosl. Prosze pomozcie. Moze ktos domysla
sie o co chodzi? Moze ktos mial podobne problemy? Napiszcie czy to moze
byc wina:
a) uszkodzonego dysku twardego (tego obawiam sie najbardziej :-()
b) wirusa
c) ingerencji kogos z zewnatrz, kto wlamal mi sie do komputera.
d) czegos innego

pozdrawiam

Tomek B.