Re: Odp: Karty TV i Nvidia Riva TNT problemy

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:42:20 MET DST

Sprawdzalem te ustawienia w rejestrze (kiedy ktos juz to podsylal na grupe) i
niestety objawy mialem caly czas takie same - lekkie przesuniecie okienka z
obrazem lub jego powiekszenie/zminiejszenie powodowalo zwis windowsa. Tak jak
napisalem wczesniej - wrocilem do wersji 2.17 sterownikow i na razie wszystko
jest OK.

Wkrotce sprawdze ostatnie sterowniki Asus'a (bodajze 3.75) i jeszcze raz
poprobuje z tym wpisem w rejestrze - moze to cos da, ale watpie.

Pozdrawiam,
Jacek

PS. Rowniez uzywam Borga. Zarowno do ogladania TV jak i do innych celow
edukacyjnych.
Mam tylko male problemy z telegazeta - tylko raz udalo mi sie zgrac jakas
telegazete do pliku. Od pewnego czasu probuje to ponownie zrobic, ale nie
otrzymuje pliku z zapisanymi stronami.