Re: Odp: Karty TV i Nvidia Riva TNT problemy

Autor: Leslaw Mika (mikal_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:10:29 MET DST

Nie bardzo sie zgadzam. Mam STB Velocity 4400 i PixelView PlayTV Pro.
Uzywam Detonatorow bodajze 3.68 (najnowsze jakie nagrali na CHIP CD) i
wszystko dziala. Opisany problem z Overlay mozna obejsc przez modyfikacje
rejestru. Klucz (o ile dobrze pamietam): LOCAL
MACHINE\system\currentcontrolset\services\class\display\0000(lub 0001
jesli instalowales TNT pozniej)\nvidia\directdraw\Overlaymode\i teraz jest
tam standardowo ustawione na 1, trzeba zmienic na 0 lub 2 (u mnie 2) i
wszystko jest OK.
PS. do ogladania TV polecam BOrgTV. Jest mniej stresowy w obsludze niz
oryginalny program karty.
Pozdrawiam
Lesiu