Re: Odzysk

Autor: maliboo (maliboo_at_yoyo.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 12:24:15 MET DST

> Czy zna ktos moze jakis dobry program ( i oczywiscie gdzie go znalezc ) do
> odzyskiwaniadanychy z zagubionych partycji lub dyskow logicznych w
systemie
> FAT32

Tiramisu

----
swego czasu mialem ten sam problem :) -ale jesli miales 2 partycje fat32 i
obie ulegly skasowaniu to zapomnij a odanych z drugiej partycji ... pierwsza
mozesz odzyskac (jesli nie formatowales?) zakladajac w linuxie partycje fat
32 na caly dysk ... tzn ustawiajac typ partycji - potem montujesz dysk i
zczytujesz dane .... mnie to dzialalo ... tyle ze na pierwszej partycji nie
mialem nic ciekawego ... :P
POWODZENIA !
pozdr
maliboo