Re: czy macie doswiadczenie z ILOVEYOU

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 11:17:46 MET DST

"Paulo M." wrote:

> O ile wiem, rowniez zapisanie pliku *.vbs na dysk powoduje uruchomienie
> Pawel

CO ???!!!
A to niby jakim cudem?
Kto Ci takie bajki opowiada?

Kiedy jeszcze o nim nie wiedzialem dostalem zarazona przesylke.
Netszkapa pokazala mi zalacznik ...TXT.vbs wiec mnie tknelo,
ze cos tu smierdzi. Postapilem jak zwykle w takich przypadkach:
Save to... , a potem hiew. Zobaczylem w srodku gmeranie w rejestrach
i operacje na plikach co mnie utwierdzilo, ze to rodzaj virusa.

Pozdrawiam
Rafal