Re: Czy jest jakiś programik do sprawdzania

Autor: Marcin Grzegorczyk (mgrzegor_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 10:33:21 MET DST

bamber wrote:

> Czasem zrzucam na CDRW mnóstwo dokumentów o różnej wielkości, czy jest jakiś
> programik do sprawdzenia, czy nie ma błędów? Bo nie chce mi się każdego z
> osobna otwierać, by mieć pewność, że potem go odzyskam.

Ja robię tak: otwieram okno DOSa i wklepuję (u mnie CD-ROM to R:)

r:
xcopy /c/e/h * nul >%temp%\xcopy.log

i wciskam klawisz 'F' (na pytanie File or Directory, które się
oczywiście pojawia nie w oknie, tylko w pliku xcopy.log; w polskiej
wersji to zapewne będzie 'P'). Jeśli wystąpi błąd, to pojawi się w
oknie. Dodatkowo mogę otworzyć xcopy.log pod FARem i śledzić postęp
sprawdzania.

Dwie uwagi:
- Czasem powoduje to wyexpirowanie plików z Norton Protection. Nie mam
pojęcia dlaczego.
- Przestrzegam przed przekierowaniem >nul zamiast >jakiśplik - to
pierwsze przekierowuje również stderr (tj. komunikaty błędów też się nie
pojawią).

--
Marcin Grzegorczyk