plyta glowna

Autor: michael (michaello_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 10:46:32 MET DST

mam taki zabytek u siebie i nie mam do niego instrukcji a chcialbym chociaz
wiedziec jak sie to cholerstwo ustawia. podam jej parametry i jak ktos
bedzie znal producenta tej plyty glownej to juz bede mial jakis punkt
zaczepienia.
Plyta Socket7 Intel VX AVB55C REV.B2 1 podstawka pod DIMM i 4 pod SIMM
(montowane u takim ukladzie: 0101) 3 PCI 3 ISA. jak pamietam takie
ustawienia podstawek pod SIMM mialo tylko paru producentow tylko ja nie moge
sobie przypomniec jacy.wiem tez ze Eltrade handlowal nimi.

z gory i z nizin dzieki

--
Michael
michaello_at_kki.net.pl