Re: Odp: Monitor 17, Wlasciwie ktory najlepiej kupic?

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 02:06:18 MET DST

On 10 May 2000 02:09:13 +0200, a.olszewski_at_polhost.com.pl (Adam
Olszewski) wrote:

>70 kHz, 85 kHz... żałosne - jeżeli ktoś uważa, że jeżeli monitor ma tylko 75
>kHz to nie warto go oglądać to jest dupkiem! Najważniejesze jest to, żeby
>monitor pasował do kupującego a nie go jakiegoś bubka na liście. Ja mam
>775FT i uważam, że monitorek jest zajebisty. A tego kolesia co się tak
>wymądrzał to informuję, że i tak i tak nie wykorzystuje możliwości monitora
>poza zmienianiem rozdzielczości. Pewnie koleś patrzy, żeby mieć jak
>największą cyferkę na swoim sprzęcie...
>
> sfrustrowany głupotą ludzką olo

Powiedzmy sobie szczerze, ze dla niezbyt wymagajacego uytkownika te
70kHz moze wystarczyc, ale dla bardziej zaawansowanego to moze byc
malo. wszystko zalezy od tego w jakich rozdzielczosciach pracujesz.
A tak BTW to wyluzuj troche...

GLide