Re: Wplyw karty graf. na jakosc obrazu

Autor: Krzysiek (kjurczyk_at_polbox.com)
Data: Fri 12 May 2000 - 00:21:03 MET DST

Bronek Kozicki <bronek_at_wpi.com.pl> w artykule
news:8feuis$30ne$1_at_news.ipartners.pl pisze...
> Krzysiek <kjurczyk_at_polbox.com> wrote
>
> ... w przeciwieństwie do 3dfx. Przesiadłem się z ATI (nic wielkiego, jakiś
> RagePro) na VooDoo3 , i :(( w duzych rozdzielczościach.
>

> B.

a co z niższymi ?

Dowcip polega na tym, że różne karty generują obraz o diametralnie różnej
jakości dokładnie przy_tych_samych_parametrach rozdzielczości i odświeżania
na tym samym monitorze (sam miałem okazję zobaczyć różnicę między jakimś
noname Virge DX a Matroxem G200)

Jeżeli chodzi o Voodoo 3 to trudno mi jest cokolwiek więcej powiedzieć,
nie testowałem tej karty szczegółowo, dokładnie przyglądałem się jedynie
Rivie TNT2 Ultra (Elsa), ATI Rage Fury 32 oraz wspomnianym wcześniej
Virge DX i Matrox G200.

Pozdrowienia,
Krzysiek