Re: padnieta plyta glowna

Autor: huberts (huberts_at_go2.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 12:38:31 MET DST

witam
ja miałem taki sam przypadek ale okazało się po dokładnym przeglądzie kompa
że kabel od monitora w jakiś sposób niekontaktował chociaż był prawidłowo
podłączony<czarny ekran, hdd nie startował "Num Lock" się palił a mogłem go
wyłączyć dopiero jak przytrzymałem dłużej wyłącznik. Komp też ATX.
Rozebrałem go w drobny mak i nic nie pomogło dopiero jak poprawiłem wtyczkę
od monitora kabla sygnałowego to się uruchomił. A jeśli w serwisie powiedzą,
że to wina wirusa to niech to udowodnią podając nazwę wirusa, a z tego co mi
wiadomo to nie spotkałem się nigdy z takim który by w ten sposób
działał.Jeśli to był orginaly avp to można do nich zadzwonić i powiedzieć
jak sytuacja wygląda i niech stwierdzą czy to mógł być jakiś wirus.
Pozdrawiam i życzę powodzenia

Użytkownik "Krzysztof Sterna" <krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:WFvS4.50600$O4.1054138_at_news.tpnet.pl...