Odp: Nie chcę nikogo straszyć, bo nie jestem "

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 10:58:40 MET DST

> Nie będę się z Tobą użerał bo widzę, że jestem dla Ciebie "za cienki
> Bolek".

Ja tego nie powiedziałem...

>Z kolei jeśli Ty chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o "I love you",
> to odsyłam na stronę Interii http://www.interia.pl

Wiem co nieco o "I love you" i wiem NA PEWNO, że jest on
w pliku .vbe i sam post/mail jest całkowicie niegroźny a to dlatego, że
nie zrobiono jeszcze wirusa który zarażał by przez pliki
z tekstem nieformatowanym.
Groźne są tylko załączniki a tych na grupie nie widziałem (i całe
szczęscie).

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\