Odp: Nie chcę nikogo straszyć, bo nie jestem "Babą Jagą"

Autor: Leszek (karwin_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 21:52:25 MET DST

Nie będę się z Tobą użerał bo widzę, że jestem dla Ciebie "za cienki
Bolek".Z kolei jeśli Ty chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o "I love you",
to odsyłam na stronę Interii http://www.interia.pl

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Cj0S4.44262$O4.912749_at_news.tpnet.pl...