Re: Abit BE6 II UDMA-66 ATX

Autor: CHAMpion (bazolo_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 10:31:12 MET DST

Użytkownik "Roger" <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> A ja nie mialem takich problemow z ta plyta
> pod win98 ani pod NT
>
> Roger

Hi

Pod w98 i NT faktycznie nie pcha wszytkiego na jedno IRQ,
ale zainstaluj w kompie cos wiecej niz tylko karte grafiki i dzwiekowa...

To prawda, ze wiekszosc nowych urzadzen moze pracowac na wspolnym
przerwaniu,
ale jezeli ktos chce wycisnac z kompa maximum wydajnosci (nie mowie tylko o
procesorze,
bo proc. to nie caly komputer), by w jednym czasie wszystkie komponenty
pokazywaly na co je stac, to nie na tej plycie.

Testy wydajnosci pokazuja osiagi poszczegolnych podzespolow jak dysk,
grafika, itp i wtedy
ten abit moze i wygrywa z konkurenca, ale wlacz test, ktory w jednym czasie
naparza
wszystkimi naraz. I wtedy okaze sie, ze abit jest cieniutki. Przeczytaj
dokladnie dokumentacje
od tego abita...tam napisali cos na temat obslugi kart w be6-ii (a ja
zamiescilem fragment
z dok. dwie wiadomosci wszesniej).

---