Re: DVD???

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 10:27:28 MET DST

User "JoteR" <J.Rylski_at_pf.com.pl> wrote in message:
39171210_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik "Robert Kowalski" <robert.kowalski_at_lama.org.pl> napisał w
> wiadomości news:8f5t93$1iri$1_at_news.ipartners.pl...

> A V2 nie potrzebuje sygnału z VGA? Może inaczej: czy po odpaleniu gry na
> glide sygnał idzie tylko z Voodoo? Mogę to sprawdzić dopiero jutro, jeśli
> zadziała, masz duże piwo.

V2 nie potrzebuje nic z VGA ponieważ wyświetla w trybie pełnoekranowym.
Sam generuje wszystkie sygnały.
Dxr3 wyświetla w trybie overlay co wymaga sygnału sync.
Niestety po odpaleniu V2 sygnał leci i z V2 i z VGA dlatego monitor nie
przełączy się sam na BNC.

No to jak mogę odebrać to piwo?
;-))))

--