Odp: Karty TV i Nvidia Riva TNT problemy

Autor: oswald (jtetzlaff_at_post.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 08:46:42 MET DST

jesli maz detonatory to wszystko jasne - te stery nie obsluguja overlaya.
Zmien na oryginalne od karty. Sposob sprawdzony, na STB Velocity 4400

oswald
oswald_at_horyzont.net
Użytkownik Sławomir Wojciak <slawek_w_at_audax.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XEsS4.49494$O4.1034410_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktoś spotkał sięz problemami w konfiguracji karty TV i grafiki Riva
TNT