Re: Jak przełożyć dysk z RedHatem na drugi kabelek

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 11 May 2000 - 07:47:25 MET DST

Rafal Bera <rexx_at_linux.pl> w artykule news:86aehx6bbj.fsf_at_diana.linux.pl pisze...

> IMHO gupio :>

No to jak proponujesz?
Ja nie widzę innego wyjścia, bo kabelki limitują możliwości...
Dwa CD leżą u góry miniwieży w górnych bayach 5" a dyski, na
samym dole, poniżej stacji 1.44M. Nie ma jak skrzyżować...
Muszą być parami: CDeki razem i Hddeki razem :-(
No więc przynajmniej te najważniejsze napędy dałem na masterów.

Niestety nie mam narzędzia do zmiany rozmiaru FAT32 bo chętnie
wydzieliłbym ze dwa giga z tego caviarka 13G - musze się ciaśnić na 540M.
A może jest gdzieś jakaś tania wersja czegoś w stylu Partition Magic
pod Linuxa? Może nawet darmowa wersja?

> zabootuj go tak jak dawniej i przeedytuj /etc/lilo.conf oraz
> /etc/fstab. Na pewno sobie poradzisz :)

A nie mogę go zbutować z dyskietki? Nie chce mi się przepinać kabli...
Spróbuję to zrobić z boot-flopa. Lilo.conf już kiedyś konfigurowałem,
ale /etc/fstaba jeszcze nigdy... za co to bydle jest odpowiedzialne?

Thanks!