znikajacy BIOS

Autor: Robert Zgrzebniak (robert69_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 14:07:37 MET DST

Witam.

Ostatnio na jednym z komputerow u mnie w firmie zaczely sie kasowac
ustawienia BIOS'u i co rano trzeba bylo na nowo wszystko ustawiac. Doszedlem
do wniosku, ze skonczyla sie bateryjka podtrzymujaca i ja wymienilem, ale po
sprawdzeniu tej rzekomo zuzytej okazalo sie ze wciaz ma prawie 3V. Jutro
rano okaze sie czy pojdzie na tej nowej, ale podejrzewam, ze nie bo ta stara
wcale nie byla zuzyta. Moje pytanie brzmi oczywiscie: jaka moze byc inna
przyczyna kasowania sie BIOS'u. Dodam, ze zadnych zworek nikt nie
przestawial a wczesniej bylo dobrze.
Dziekuje z gory za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Robert