Do oblatanych w sieci

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 May 2000 - 10:06:10 MET DST

Witam
Mam takie pytanie: od niedawna jestem w sieci stałej LAN i nie zawsze widzę
otoczenie sieciowe. Niema tu żadnej prawidłowości raz jest widoczne innym
razem nie. Że inne komputery są aktualnie w sieci to pewne bo jak wpiszę
uruchom \\***** to dany komputer staje się widoczny jako katalog ale dalej w
otoczeniu sieciowym go niema. Żeby było ciekawiej to sam siebie też nie
zawsze widzę w otoczeniu sieciowym. Podobno jest to wina Win98 i
przeinstalowanie na Win98 SE miałoby pomóc, tak przynajmniej twierdzi ten co
się zajmuje tą siecią. To że nie widzę otoczenia sieciowego nie przeszkadza
mi korzystać z innych opcji internetu poczta, newsy, strony itd. Jakie jest
wasze zdanie bo to trochę wq...... że nie mogę korzystać z udostępnionych
innych komputerów.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =