Re: Szukam plyty

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 02:59:41 MET DST

Tomo <carme_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> szukam dobrej plyty glownej z UDMA 66 dla PIII co najmniej 600MHz z
ramem do
> 1GB
> zalezy mi na niezawodnosci i stabilnosci

1. Asus CUBX
zalety: wszystko.
wady: tylko FCPGA (nie dla wszystkich to może być wada, slot1 jest
stadardem bardzo popularnym ale powoli wycofywanym), KOSZMARNA CENA.
info:
http://www.asus.com.tw/products/Motherboard/pentiumpro/cubx/index.html

2. Microstar BX Master
zalety: wszystko.
wady: slot1 (nie dla wszystkich to może być wada, mimo że slot1 jest
wycofywany to włożysz w niego_każdy_ procesor), Vindex pisze na
news:pl.rec.gry.komputerowe.sprzet że ta płyta nie grzeszy stabilnością
z PIII... hmm, może to był tylko przypadek?

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
IRC #ciechanow #pecet #komputery #komp