Emulator-symulator maskarada Windy pod Linuxa i Linuxa pod windy - kto potrafi napisac ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 00:00:09 MET DST

> Ja bbym nie byl taki pewien. Jest taka zasada: jesli ktos cos zabezpieczy to
> drugi potrafi to zniszczyc. Jak znajdzie sie jakis zapaleniec, ktory bedzie
> chcial udowodnic swiatu, ze potrafi zrobic wirusa pod Linuxa to innaczej
> bedziesz na to patrzyl...;)

Pod Linuxem to i dobrze ze nie ma wirusow
ale znajda sie tacy to napisza emulator-symulator Linuxa pod
winde
i odwrotnie,
symulator-emulator Windy pod linuxa.

System bedzie udawal raz ze to winda a raz ze to linux,
bedzie wyswietlal ekrany, komunikaty przeciwnika
aby za chwile pasc.

Na taka maskarade juz sie ktos nabierze.

Powie, mam bezpiecznego Linuxa na terminalu
a za tym bedzie stala winda + grafika + troche animacji
i nagle trach i bec ;-)

Nie robak, nie wirus, a emulator-symulator.

Dariusz