Re: Re: Re: Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 09:00:44 MET DST

Mariusz K. Grzeca <mg_at_ikar.pl> pisze...

> Nie istnieje taka mozliwosc. Gdy kiedys zobaczysz zrodla kernela i
> zrozumiesz o co w nich biega - bedziesz wiedzial dlaczego.
Ja bbym nie byl taki pewien. Jest taka zasada: jesli ktos cos zabezpieczy to
drugi potrafi to zniszczyc. Jak znajdzie sie jakis zapaleniec, ktory bedzie
chcial udowodnic swiatu, ze potrafi zrobic wirusa pod Linuxa to innaczej
bedziesz na to patrzyl...;)

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl