Re: Piski. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu.

Autor: Krzysztof Piórkowski (derone_at_proszynski.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 14:41:36 MET DST

Użytkownik Roman <tt_at_bester.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8f8mr3$r5o$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Mam taki problem.
> Jest komputer C333 na płycie Zida BX98, grafika i740.
> Po włączeniu komputer wydaje piski pojedyńcze w odstępach ok. 1 sek.
> Naliczyłem ich chyba ze 7 ale wyglądało na to że nie miał zamiaru
> skończyć piszczeć i go wyłączyłem.
> Nie mam opisu do płyty i nie wiem co to może oznaczać. Może mógłby ktoś
> pomóc co to jest?
> Komputer działa bo po rozkręceniu i podociskaniu wszystkich kart itd. na
> płycie wszystko ruszyło.
> Jednak chciałbym się dowiedzieć co to mogło być bo nie chcę aby się
> [...]

Mogło być tak że poprostu twoja grafika troche obluzowała się w slocie i to
wszystko. Czasami zdarza się tak że styki śniedzieją po pewnym czasie i
poprostu trzeba wyjąć i włożyć parę razy taką kartę to pomaga.