Piski. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu.

Autor: Roman (tt_at_bester.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 11:44:15 MET DST

Mam taki problem.
Jest komputer C333 na płycie Zida BX98, grafika i740.
Po włączeniu komputer wydaje piski pojedyńcze w odstępach ok. 1 sek.
Naliczyłem ich chyba ze 7 ale wyglądało na to że nie miał zamiaru
skończyć piszczeć i go wyłączyłem.
Nie mam opisu do płyty i nie wiem co to może oznaczać. Może mógłby ktoś
pomóc co to jest?
Komputer działa bo po rozkręceniu i podociskaniu wszystkich kart itd. na
płycie wszystko ruszyło.
Jednak chciałbym się dowiedzieć co to mogło być bo nie chcę aby się
później okazało że problem załatwiony ale tylko chwilowo. Co mogło być
nie tak?
Jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Roman