Odp: Nie karać ILOVEYOU

Autor: Tadeusz Bienkowski (tbien_at_nask.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 10:00:13 MET DST

Użytkownik Krzysztof Ciechanowski <krisciech_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:DlJR4.40020$O4.806898_at_news.tpnet.pl...
> Mam mieszane uczucia po wiadomości po aresztowaniu "hackera stulecia"
> Firma Microsoft zostawiła taką furtkę (nie jedyną). Kto chce uruchamiać
VBS
> (i nie tylko np. .DOC) niech się martwi.
> Każdy ma prawo napisać taki program jaki potrafi.
> (TRZECIE PRZYKAZANIE NIEFORTUNNEGO PROGRAMISTY - CHCIAŁEM NAPISAĆ PROGRAM
DO
> USUWANIA NIEPRZYZWOITYCH PLIKÓW .JPG, A WYSZŁA MI BOMBA A.)
> Tylko, że to jest temat OFF TOPIC
> Pozdrawiam
> Krzysztof Ciechanowski

Czesc
Kazdy ma prawo ugotowac taka zupke jaka potrafi.
Chcialem ugotowac grzybowa, nazbieralem najladniejszych grzybkow w lesie
takich czerwonych, piegowatych.
No i zaczalem czestowac wszystkich w osiedlu w ramach promocji.

Chociaz to nie jest dobry przyklad, bo nie kazdego zmusisz do jedzenia.

Lepszy bylby taki
Kazdy ma prawo bawic sie w malego chemika jak potrafi.
Mimo, ze mam mgliste pojecie o chemi zdobylem przepis na produkcje np.
tlenku wegla w wielkich ilosciach.
(To taki b. trujacy bezwonny gaz. Nie poczyjesz jak sie otrujesz.)
Moze oczywiscie byc to inny gaz np fosgen itp.
Nastawilem retorty i pojechalem sobie na wczasy.
To ze wytrulo sie cale miasto mnie nie interesuje.
Sami sobie winni, niech mieszkaja w srodku Puszczy Bialowieskiej.
Ja chcialem miec troche trutki na muchy.

Dalszego dobrego samopoczucia zyczy
T. Bienkowski