Nie karać ILOVEYOU

Autor: Krzysztof Ciechanowski (krisciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 02:54:59 MET DST

Mam mieszane uczucia po wiadomości po aresztowaniu "hackera stulecia"
Firma Microsoft zostawiła taką furtkę (nie jedyną). Kto chce uruchamiać VBS
(i nie tylko np. .DOC) niech się martwi.
Każdy ma prawo napisać taki program jaki potrafi.
(TRZECIE PRZYKAZANIE NIEFORTUNNEGO PROGRAMISTY - CHCIAŁEM NAPISAĆ PROGRAM DO
USUWANIA NIEPRZYZWOITYCH PLIKÓW .JPG, A WYSZŁA MI BOMBA A.)
Tylko, że to jest temat OFF TOPIC
Pozdrawiam
Krzysztof Ciechanowski