Re: Zakupy w internecie

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Tue 09 May 2000 - 09:26:41 MET DST

Wojciech Giersz wrote:
> Pierwszy z brzegu egzemplarz, do tego zapakowany w kartonie moze kupuja
> typowi Amerykanie - nikt normalny zas nie kupi monitora, obojetnie,
> czy w Stanach, Polsce, czy Bangladeszu, bez sprawdzenia kilku egzemplarzy
> danego modelu. Co do MAGa jako firmy nie mam zastrzezen.
Przesadzasz.. mozesz sprawdzic.. a nawet to po co? jezeli kazdy ci
wymieni monitor bez problemu albo zwroci kase jak sie tobie nie bedzie
podobal.. chociaz ja tez bym nie kupowal monitora za nic w internecie...
bawic sie potem w odsylanie niewiadomo gdzie.. dzieki, juz wole ruszyc
sie do sklepu..
A ja teraz musze reklamowac swojego 3-miesiecznego ViewSonica pf775..
wyskoczyla jakas czarna plamka na kineskopie..

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca