Problemy z karta TV i teledyski

Autor: zack (ratm_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 23:31:07 MET DST

czesc
mam karte telewizyjna
FLy video
capture series
life view
Mam dosyc stara kamere, hmm mz 10 lat??, (kolorowa, kupiona w USA) sony
handycam.
Podlanczam ja tak:
na kamerze audio i video i jakis rfu dc out
a w kompie:
po prostu kabel antenowy.
Na tym kablu mam taka srubeczke, ktora krece i zmieniam CH...
no nie wiem. Wiem tylko, ze jest pewny moment w kreceniu kiedy
obraz staje sie widoczny na ekranie (po wczesniejszym znalezieniu
odpowiednich fal). Wszystko bylo by raczej ok gdyby nie fakt iz nie ma
golosu i koloru :(
Ustawienia:
tv standard: NTSC_USA
na PALu nie moze znalezc obrazu...

Co mam zrobic, zebym mogl w koncu cos uslyszec i zobaczyc kolory?

Teraz problem nr. 2 :
Kiedy chce nagrywac na AVI to uzywam progrum Capture.
Czy uzywaliscie go kiedys?
Nie mmoge nagrac!
Pliki avi zajmuja zawsze 5 kb.........

I wazna sprawa:
Chce zmontowac kilka filmow ,dodac muzyke. Jakie programy powinienem
sciagnac??

Czy na sprzecie jaki posiadam moge zrobic amatorski clip?
Chce calos nagrac na wideo. Czy oplaca sie w ogole za to zabierac z tym
sprzetem?

DzIEKI !!!!!!
DaREK
ratm_at_friko.onet.pl