temperatura procesora

Autor: Artur M (arturm_at_sec.polbox.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 23:35:43 MET DST

nie zebym sie skarzyl na zbyt niska temperature ale nurtuje mnie jedna
sprawa, mam procek PII 350 na plycie asus P2B-F i...
do niedawna uzywalem pamieci 100 mhz a procesor byl ustawiony na 124 mhz,
temperatura procesora wachala sie w granicach 35 C (idle) - 49 C (100%
usage), uzywam waterfall pro, w niedziele wymienilem na gieldzie pamieci na
133 mhz siemensa co pozwolilo na ustawienie procesona na 133 mhz i tu
pojawilo sie zdziwienie... temperatura procesora spadla do przedzialu 29 C -
41 C
co moze byc powodem spadku temperatury?
temperatura plyty glownej natomiast jest praktycznie taka sama, tzn
obserwuje spadek o jakies 1-2 stopnie ale to pewnie dzieki ogolnemu spadkowi
temperatury w obudowie po obnizeniu temperatury proca.

Artur