Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 22:03:10 MET DST

Adam Bukietyński <abukiet_at_ka.home.pl> wrote in message
> IE nie byl, i nie jest rozdawany za darmo. Jego cena jest wliczona w
> Windows98,
Powiedz mi gdzie lezy blad w mojej logice. Jak mam Win95, to nie zaplacilem
ani grosza za IE 5, a wiec dostalem go za darmo.

> ktorych stal sie obowiazkowym elementem i w ten sposob wykonczyl
> Netscape.
W czasach Win98, IE byl juz duzo lepszy od Netscape. Netscape sam sie
wykonczyl, gdy wypuscil nieszczesnego komunikatora. Przeciez na tym nie da
sie pracowac.

Blazej Cielinski