Dysk 20.5 GB dziwne zachowanie

Autor: Piotr Scislo (scislo_at_amwaw.edu.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 18:51:24 MET DST

czesc,
kupilem wlasnie dysk 20.5 GB IBM DPTA, podlaczylem go bezposrednio do ASUS
P3BF i w czasie fdiskowania powiedzial mi ze mam 2 dyski pierwszy o
pojemnosci 96 MB - nie DOS, nie mozna go skasowac, drugi 19.5 GB.
Pomyslalem, ze to jakis kruczek z pamiecia dysku / zlym odczytem przez BIOS
i podlaczylem go przez kontroler Promise UDMA66, teraz bylo juz tylko 19.5
GB. Czy ktos spotkal sie z tym problemem, ile ten dysk ma w rzeczywistosci ?
skad sie wzial ten dodatkowy dysk na zwyklym kontrolerze ?
Wymienic dysk na nowy ?

Wielkie Dzieki

scislo_at_amwaw.edu.pl

PS Mam najnowsze biosy i sterowniki