SCSI Boot

Autor: Tomek Jaszowski (tjasz_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 14:46:18 MET DST

Czesc!

Mam problem... mam plyte aOpen AX6BC, kontroler Tekram DC315U (bez
biosu) oraz dysk Quantum ProDrive LPS540S (SCSI). Moj problem polega na
tym, ze nie moge sie z niego zabotowac... w BIOSie ustawiam BOOT
SEQUENCE: SCSI,A,C a mimo to botuje sie z C, jesli odlacze wszystkie
napedy IDE to pojawia sie komunikat o bledzie (cos o bledzie dysku
twardego)

Na dysku SCSI mam zalozona partycje, ustawiona na aktywna, dysk jest
systemowy.

Kiedy zabotuje sie z dysku IDE mam dostep do wszystkich podlaczonych
urzadzen SCSI.

Jesli ktos moze mi pomoc to prosze o szybka odpowiedz...

Z gory dzeki ;)