Re: Re: Odp: Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Calder (calder_at_no.spam)
Data: Sun 07 May 2000 - 20:34:45 MET DST

szopen_at_aurora.put.poznan.pl (Arkadiusz Danilecki ) wrote:

>=20
> =09Hm, moze masz trcohe racji. Poki co jednak nie wiem jak mialbym
> sie przed wirusami zabezpieczac pod linuksem. Jakies pomysly?
Nie uruchamiac programow jako root ;)
A tak powaznie to mialem kiedys wersje AVP dla Linuxa, ktora podeslal mi =
kumpel.
Podobno byl to tylko skaner do wykrywania wirusow dosowych i windowsowych=
 tyle,
ze chodzacy pod Linuchem. Pisze "podobno", bo niestety u mnie wyjezdzal c=
chwila segmentation fault i po kilku probach uruchomienia dalem sobie sia=
na.
Regards
--=20
            Calder