Re: co to może być?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 22:02:40 MET DST

On 5 May 2000 19:06:05 GMT, ART L.A <art14_at_poczta.wp.pl> wrote:

> [...]

Zdaje się, żę zaciął Ci się Caps.
A co do powyższego, to chodzi dokładnie o to, co jest napisane.
Tablica partycji w boot rekordzie nie wygląda tak, jak powinna
wyglądać w DOSie po formatowaniu dysku. Zazwyczaj jednak jest to błąd
mało istotny i skorygowanie go nic nie psuje. Pojawia się z różnych
przyczyn zazwyczaj po interakcji komputera z programami grzebiącymi po
dysku.
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby po skorygowaniu tego błędu coś
przestało działać.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>