Re: czym sie rozna sound blastery?

Autor: T.K. (tkrol_at_intellinet.com.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 21:07:49 MET DST

"Artur M" <arturm_at_sec.polbox.pl> wrote in message
> na rynku sa rozne wersje sb live, czym sie roznia te karty, nie chodzi mi
> to, ze np box jest w pudelku z jakimis grami itp, chodzi o same karty

Od pewnego czasu najtańsze Live!'y mają dodatkowo cyfrowe wyjście na śledziu
(oprócz czterech gniazdek analogowych). Poprzednio tego nie było (jest
oczywiście na płytce wewnątrz).
A cena pozostała bez zmian (nie licząc wahań $$$) ;-)

Jest też wersja Live! Player z jakimiś grami w które nikt nie gra i
dodatkowym softem typu gadająca papuga (Talking Parrot), narzędzia do
obróbki dźwięku (ale nie do MIDI) i coś tam jeszcze. Pełne informacje z
pewnością na stronach Creativa.

Jest też wersja Platinum (czy jakoś tak) ale 4-razy droższa: ma pozłacane
styki i kupę oprogramowania - ale nic więcej nie wiem bo nie miałem. Aha,
zdaje się że ma panel z gniazdkami cyfrowymi, który możesz zamontować z
przodu komputera (zamiast zaślepki).

Pozdrawiam
T.K.