Re: I Love You zaatakowal juz 350.000 komputerow za woda

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 21:46:22 MET DST

igoR <igs_at_USUN.TO.psynet.net> napisał(a):

> tym razem niestety ten zalacznik ma najczesciej rozszerzenie TXT
> i wyglada cholernie niegroznie, w rzeczywistosci to smiec w VBA :-(

1. wydaje mi sie ze wystarczy w "opcjach folderow" odznaczyć "ukrywaj
rozszerzenia plików znanych typów" - BTW: jest chyba iditotyzmem ukrywać
te rozszerzenia.
2. wydaje mi sie że plik załącznika "iloveyou.txt.vbs" mimo że miałby
ukryte rozszerzenie vbs - w dalszym ciągu miałby ikonę vbs a nie txt.
Nie wiem kto nie domyśliłby się po tym że coś jest nie tak z tym
załącznikiem.

porawcie mnie jeśli błądzę, wszak nie dostałem jeszcze tego wirusa i nie
wiem jak sprawa wygląda, domyślam się tylko.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
IRC #ciechanow #pecet #komputery #komp