Re: EAX a zgodnosc z Dolby Digital (AC-3) /DTS

Autor: T.K. (tkrol_at_intellinet.com.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 21:13:33 MET DST

"Hallucinogen" <chlop_at_promail.pl> wrote in message
[...]
> 2.Chcialem do swojej Sound Blaster Live! Value kupic sobie jakis
amplitiuner
> kina domowego Dolby Digital (AC-3) /DTS. Moze ktos wie jak ma sie
> podlaczenie takiego amplitiunera do Live! tzn. najwazniejsze jest o
> zachowanie zgodnosci z EAX granie bez zachowania zgodnosci z EAX jest dla
> mnie bez sensu.
> Dzieki za wszelkie porady.

   Zdaje się, że niektóre odtwarzarki DVD (np. WinDVD) przepuszczają sygnał
cyfrowy w formacie Dolby Digital na wyjście spdif (cyfrowe) na karcie
muzycznej. Wtedy łączysz z cyfrowym wejściem dekodera/aplitunera z dekoderem
i po sprawie.
Tyle wyczytałem na pl.rec.kino-domowe, gdzie z pewnością dowiesz się więcej.
:-)

Pozdrawiam
T.K.