Re: EAX a zgodnosc z Dolby Digital (AC-3) /DTS

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 01:33:32 MET DST

Hallucinogen <chlop_at_promail.pl> napisal:

> 2.Chcialem do swojej Sound Blaster Live! Value kupic sobie jakis
amplitiuner
> kina domowego Dolby Digital (AC-3) /DTS. Moze ktos wie jak ma sie
> podlaczenie takiego amplitiunera do Live! tzn. najwazniejsze jest o
> zachowanie zgodnosci z EAX granie bez zachowania zgodnosci z EAX jest dla
> mnie bez sensu.
> Dzieki za wszelkie porady.

Jesli chcesz miec EAX to musisz najzwyklej podlaczyc SB i amplituner dwoma
kablami stereo (nie jestem tego na 100% ale amplituner powinien miec tez
wlasnie potrzebne ci wejscia analogowe, najlepiej sprawdzic przed zakupem)
Jesli w komputerze masz DVD to mozesz w pelni wykorzystac mozliwosci
amplitunera DD laczac urzadzenia jednym kabelkiem (cyfrowe wyjscie SPDIF z
SB i cyfrowe wejscie w amplitunerze)

Paweł Chałczyński - aligator_at_z.pl - ICQ 4289653