Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 18:59:24 MET DST

Krzysztof Gajdemski napisał(a):

> Nie. Ten interfejs wymyśliły matoły z PARC.

        Zastanawiam się skąd wzięło się przekonanie, że okienka wymyśliło Apple
(lub nie daj Boże M$)? Przecież to jest bzdura do kwadratu!
Pozdrawiam
Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
 ale one istnieją!"             UIN: 54223679
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl   Registered Linux User # 166434